2013. június 17., hétfő

PALACSINTA EPERZSELÉVEL, VKF 57. FORDULÓJÁRA

piroskonyha
VKF.57! fordulójának a háziasszonya a Colors in the Kitchen blog tulajdonosa.

Én most veszek részt először ebben a játékban.  Nagyon örültem ennek a fordulónak, mert a témája a palacsinta, ami nálunk elég gyakran van.
Édeset és sósat is szoktam készíteni, melynek a  töltelékét sokféleképpen  variálhatjuk.
Az epret választottam a mai palacsintába.

Hozzávalók 10 db palacsintához:

1 tojás
20 dkg liszt
3 dl tej
1 dl árványvíz
kevés cukor

A hozzávalókból sima palacsintatésztát készítünk. Négyrét hajtogatjuk és rácsorgatjuk a zselét.

Eperzselé:

Még Moha blogján találtam rá régebben erre a zselére, amit akkor süteménybe tettem. Ott is nagyon finom volt, gondoltam palacsintába is jó lesz.

30 dkg eper
2 ek. kristálycukor, a sütinél csak 1ek. van írva,de itt talán jobb ha édesebb
2 dkg vanília pudingpor

Az epret villával összetöröm.  Elkeverem a cukorral, majd a pudingporral, és felforralom. Vagyis mintha pudingot főznék ugyanúgy készítem.

piroskonyha

Jó étvágyat!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése